Play
Slider
Pentru informații despre infecţia COVID-19 apelați LINIA VERDE a Agenției Naționale pentru Sănătate Publică: 0 800 12300. Dacă aveți febră, tuse, rinoree, solicitați asistenţă medicală la 112.

Conferința Regională: „Colaborarea structurilor spitalului cu structura de management al calității în scopul asigurării și îmbunătățirii calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului”

Colaboratori ai Agenției Naționale pentru Sănătate Publică, în componența echipei formate din reprezentanți ai Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale și directori de spitale, la invitația colegilor din România, au participat la lucrările Conferinței Regionale cu genericul: „Colaborarea structurilor spitalului cu structura de management al calității în scopul asigurării și îmbunătățirii calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului”. Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate și Asociația Evaluatorilor de Servicii Medicale din România, la Iași.

În cadrul Conferinței au fost abordate mai multe subiecte ce vin în întâmpinarea necesităților practice ale profesioniștilor din instituțiile medico-sanitare, prin transferul de bune practici în implementarea sistemului de management al calităţii, inclusiv organizarea proceselor în vederea acordării serviciilor de sănătate calitative într-un mediu sigur:

  • Creșterea siguranței și a satisfacției pacienților;
  • Scăderea riscului infecțios pentru pacienți, aparținători, angajați;
  • Scăderea riscul infecțios al mediului de îngrijire (lenjerie, alimente, cazare, ambient);
  • Creșterea credibilității unității sanitare și a încrederii în serviciile medicale oferite de către aceasta;
  • Creșterea calității și siguranței activității medicale;
  • Creșterea încrederii personalului din unitățile sanitare, contribuind la motivarea acestuia și la formarea culturii organizaționale;
  • Creșterea eficacității și eficienței serviciilor medicale;
  • Studierea evenimentele adverse ca un proces de învățare din erori;
  • Creșterea satisfacției angajaților;
  • Gestionarea riscurilor generate de mediul intern a unităților sanitare publice și private.
  • Creșterea predictibilității activităților unităților sanitare publice și private.

Serviciul informare şi comunicare cu mass-media 022 574-580